top of page

Gruppe

Öffentlich·76 Mitglieder

Roda Jong PSV kijken live 8 december 2023 Vandaag

7 nov 2022 — 20.00 uur: Jong AZ - Roda JC (live op ESPN) 20.00 uur: Jong PSV - Almere City 20.00 uur: Jong FC Utrecht - FC Eindhoven. Lees ook. Regels-RKC- ...

De ploeg van John van 't Schip treedt zaterdagavond vanaf 18:45 uur in de eigen Johan Cruijff ArenA aan tegen de Spangenaren. Team van Toen | John Bosman: 'Bruins Slot zette mij in de spits' "Poeh, dat is al even een tijdje geleden", grijnst John Bosman, nadat hij de foto van het eerste Ajax-elftal waarin hij actief was heeft gezien. Het is een plaat uit het seizoen 1982/1983, een goede veertig jaar geleden. 4d2:07FC DordrechtVoetbalSantoni kritisch: "Als trainer kan ik het niet accepteren"FC Dordrecht-trainer Michele Santoni na afloop van het KKD-duel tussen De Graafschap en FC Dordrecht. 4d2:22FC DordrechtVoetbalSchenk over periodetitel: "Dat wordt wel lastig denk ik"De Graafschap-speler Xandro Schenk na afloop van het KKD-duel tussen De Graafschap en FC Dordrecht. 4d2:21TelstarVoetbalSamenvatting Jong FC Utrecht - TelstarEen samenvatting van het duel tussen Jong FC Utrecht en Telstar, gespeeld op maandag 4 december 2023. FC Groningen-TelstarVanaf 20:00 live op. Helmond Sport-MVV MaastrichtVanaf 20:00 live op. NAC Breda-TOP OssVanaf 20:00 live op. Roda JC Kerkrade-Jong PSVVanaf 20:00 live op. VVV-Venlo-FC DordrechtVanaf 20:00 live op. Keuken Kampioen Divisie op maandag 11 DecemberAanstaande maandag 11-12-2023 worden er 2 Keuken Kampioen Divisie wedstrijden gespeeld. 20:00 Jong Ajax Jong Utrecht Jong AZ FC Den Bosch ESPN Keuken Kampioen Divisie op 11 December Aanstaande maandag 11-12-2023 worden er 2 Keuken Kampioen Divisie wedstrijden gespeeld. Jong Ajax-Jong UtrechtVanaf 20:00 live op. Jong AZ-FC Den BoschVanaf 20:00 live op ESPN. Voetbal op tv vandaag en dit weekend: ESPN, Ziggo Sport 20:00 uur: Roda JC Kerkrade - Jong PSV (ESPN 1, schakelkanaal) 20:00 uur 20:00 uur: Jong Ajax - Jong FC Utrecht (Geen live-uitzending) 20:00 uur: Jong AZ ... resultaten, programma, Roda JC Kerkrade - Jong PSV live Jong PSV uitslagen en programma - volg Jong PSV live uitslagen, resultaten, programma en wedstrijddetails op Livesport.com. Wedtip Roda JC - Jong PSV (Eerste Divisie 08-12-2023) 2 dagen geleden — Lees de Roda JC - Jong PSV (Eerste Divisie - 08-12-2023) voorspelling en wedtips met een volledige analyse van onze Voetbal experts. 4d1:51FC DordrechtVoetbalReceveur blij met basisplek: "Was weer paar weekjes geleden"FC Dordrecht-speler Tim Receveur na afloop van het KKD-duel tussen De Graafschap en FC Dordrecht. 4d2:00Keuken Kampioen DivisieNAC Breda speelt ondanks Pepi met Jong PSV, subtopper op De Vijverberg eindigt onbeslistBij NAC Breda waren de fans voorafgaand aan het duel met Jong PSV al boos. 4dDoor de redactieFC DordrechtVoetbalSantoni: "We hebben twee jaar gezaaid en nu plukken we de vruchten"FC Dordrecht-trainer Michele Santoni voorafgaand aan het KKD-duel tussen De Graafschap en FC Dordrecht. 4d2:00De GraafschapVoetbalVreman over situatie reservekeeper: "Jansen moet even geduld hebben"De Graafschap-trainer Jan Vreman voorafgaand aan het KKD-duel tussen De Graafschap en FC Dordrecht. ESPN Nederland - Voor de fans. Altijd en overal. Aanpassen ESPNAjax moet Godts maanden missenGodts liep vrijdag tijdens het gelijkspel van Jong Ajax bij FC Den Bosch (3-3) een bovenbeenblessure op. 3dPro ShotsNAC BredaVoetbalSamenvatting Jong PSV - NAC BredaEen samenvatting van het duel tussen Jong PSV en NAC Breda, gespeeld op maandag 4 december 2023. 4d4:07De GraafschapVoetbalSamenvatting De Graafschap - FC DordrechtDe samenvatting van het duel tussen De Graafschap en FC Dordrecht, gespeeld op 4 december 2023. 4d4:43De GraafschapVoetbalVreman: "Tegen Oss ontevreden met spel, maar hadden we wel de punten"De Graafschap-trainer Jan Vreman na afloop van het KKD-duel tussen De Graafschap en FC Dordrecht. Keuken Kampioen Divisie op vrijdag 15 DecemberAanstaande vrijdag 15-12-2023 worden er 10 Keuken Kampioen Divisie wedstrijden gespeeld. 20:00 Keuken Kampioen Divisie op 15 December Aanstaande vrijdag 15-12-2023 worden er 10 Keuken Kampioen Divisie wedstrijden gespeeld. ADO Den Haag-NAC BredaVanaf 20:00 live op. FC Den Bosch-De GraafschapVanaf 20:00 live op. FC Emmen-Roda JC KerkradeVanaf 20:00 live op. Jong PSV-Jong AjaxVanaf 20:00 live op. Welke Keuken Kampioen Divisie wedstrijden zijn er deze week? Tijdschema met Keuken Kampioen Divisie wedstrijden die de aankomende dagen worden uitgezonden. Kom precies te weten hoe laat en op welke zender iedere voetbalwedstrijd wordt uitgezonden en mis geen belangrijke wedstrijd meer uit jouw favoriete competitie. Keuken Kampioen Divisie op vrijdag 8 DecemberVandaag 08-12-2023 worden er 8 Keuken Kampioen Divisie wedstrijden gespeeld. 20:00 ADO Den Haag Willem II Keuken Kampioen Divisie ESPN 320:00 De Graafschap SC Cambuur 20:00 FC Eindhoven FC Emmen FC Groningen Telstar Helmond Sport MVV Maastricht NAC Breda TOP Oss Roda JC Kerkrade Jong PSV VVV-Venlo FC Dordrecht Keuken Kampioen Divisie op 8 December Aanstaande vrijdag 08-12-2023 worden er 8 Keuken Kampioen Divisie wedstrijden gespeeld. ADO Den Haag-Willem IIVanaf 20:00 live op ESPN 3. De Graafschap-SC CambuurVanaf 20:00 live op. FC Eindhoven-FC EmmenVanaf 20:00 live op. 7d1:14De reacties na afloop van TOP Oss - De GraafschapSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 1 december. 7d1:04Samenvatting FC Groningen - VVV-VenloSamenvatting van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 1 december. 7d5:53De reacties na afloop van MVV Maastricht - Jong AZDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 1 december. 7d1:00De reacties na afloop van FC Groningen - VVV-VenloDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 1 december. 7d0:54De reacties na afloop van SC Cambuur - FC EindhovenDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 1 december. 7d0:52De reacties na afloop van Helmond Sport - ADO Den HaagDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 1 december. 7d1:07De reacties na afloop van Jong FC Utrecht - Jong PSVDe reacties na afloop van het Keuken Kampioen Divisie-duel gespeeld op vrijdag 1 december. Officiële website AFC Ajax Amsterdam - Ajax. nlHighlights RKC - Ajax | Punten mee naar Amsterdam Future Favourites #2 | 'We maken hem zeker captain' Debutant Banel: 'De volgende stap is de ArenA' On This Day | Fenomenale rentree van De Verlosser Portret | Ar'Jany Martha: 'Dit is pas het begin' Van 't Schip: 'We hebben goed gevoetbald en karakter getoond' Bergwijn en Martha zien strijdlustig Ajax verliezen: 'Het zat tegen' Training Day | Van Schiphol naar Stade Vélodrome On This Day | Weergaloze hakbal Van der Vaart Special | Ajax - Barcelona: spektakel in 2013 Take a Seat met Ronald de Boer | 'Het was een keiharde leerschool' On This Day | Wervelend Ajax verslaat FC Barcelona Ramaj: 'Elke fase in het leven heeft goede kanten' On This Day | Superieure Ajacieden in Bernabéu Bosman: 'Je droomt ervan om te scoren bij je debuut' Van Damme: 'Wielrennen is een uit de hand gelopen hobby geworden' Reportage | Droomstart in UEFA Women's Champions League Rensch over honderd duels in Ajax 1: 'Dit pakt niemand mij meer af' Clarke: 'Dankbaar om terug te mogen komen naar de Ajax-familie' Ajax Doc | De erfenis van Johan Cruijff Top 10 Goals | John Heitinga 40 jaar Special | Davy Klaassen: Ajacied in Milaan Nederlandse les met Akpom: 'Dit zou ik als toetje eten' Top 5 Reddingen | Pasveer 40 jaar Gooijer: 'Een eer om de band te dragen' Bergwijn: 'De trainer eist dat er plezier en beleving is' Debutant Martha: 'Dit is een droom voor elke jongen' Throwback | Ajax in de #UEL 2016/2017 ⏮ For The Future Highlights Show | O18 en O14 treffen AZ Van 't Schip: 'Ik wil helpen, Ajax is mijn club' Highlights Ajax – FC Volendam | Bergwijn breekt ban Training Day | Eerste training met Van 't Schip Jong Ajacied Sarfo: 'Ik speel met mijn hart' Ajax Doc | Verhalen over meesterscout Tonny Bruins Slot Forbs wint Lasse Schöne Trophy: 'Het berichtje van mijn zus deed me veel' Future Favourites #1 | 'Je hebt een heleboel grote namen' Samenwerking Ajax met Athletico-PR: 'De voordelen zijn grenzeloos' Tomás Galásek: ' Ajax-tijd heel mooi en succesvol' Ook jonge arbiters dromen van toekomst in de Johan Cruijff ArenA Ajax Vrouwen voor het eerst in FC 24: 'Vroeger maakte ik mezelf na' G-voetbaltoernooi in Amsterdam-Noord Special | Doelpuntenregen in Klassieker: 'Niet zomaar een uitslag' Rugnummer quiz | Hato: 'Past bij centrale verdediger' Ajax Doc | '10 jaar Ajax Vrouwen' Ajax Vrouwen in Moldavië: 'Heel speciaal om hier te zijn' Muurschildering Ajax-legends in Johan Cruijff ArenA onthuld Behind the scenes | Content voor nieuw seizoen Ajax Doc | 'Ajax 2002/2003: Rock-'n-roll in Europa' Ajacieden schitteren bij lancering derde tenue Ajax-spelers ontvangen nieuwe BMW Vermaelen: 'Ajax was een enorme leerschool' Ajax Doc | 'Ajax 1973: voltooiing van de trilogie' Ajax Doc | 'Ajax 1972: De beste finale' Ajax Doc 'Ajax 1971: de eerste Europa Cup' Gabri: 'Ik had bij Ajax willen stoppen' Special | De Ajax-jaren van Edgar Davids Special | De rijke Ajax-carrière van Rijkaard Special 'The Hunter' | 'Bereikt, genoten, gestopt' Special | 75x Johan Special | Wereldbeker 1995 - Een kuchje in november In beeld | Toewerken naar tweede duel van de week Ajax heeft vrijdagmiddag de laatste voorbereidingen getroffen richting het thuisduel met Sparta. ▶️ Roda JC Kerkrade vs Jong PSV Eindhoven Live Roda JC Kerkrade vs Jong PSV Eindhoven Betting tips. The most common result of matches between Roda JC Kerkrade and Jong PSV Eindhoven is 1-1. 5 matches have ... Hier kijk je nu via een livestream Jong PSV – Roda JC 3 apr 2023 — Jong PSV – Roda JC kijken via een livestream · Informatie Keuken Kampioen Divisie · Zijn de wedstrijden live te zien op de televisie? · Meer ...

Info

Willkommen in der Gruppe! Hier können Sie sich mit anderen M...

Mitglieder

• RestoSlot4D
    RestoSlot4D
  • GTA2
    GTA2
  • hanoi phoco
    hanoi phoco
  • ceridwenelfreda
  • Nguyen Nguyen
    Nguyen Nguyen
bottom of page